Skip to main content

Laskutus ongelma?

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Sain teiltä 11.7 s-postiin laskun, jonka eräpäivä on 30.7. Siinä oli virhe ja reklamoin laskutukseen ja pyysivät vähntämään virheellisen summan laskusta.
Minulla on suoraveloitus, eikä laskua vielä viikkoa ennen eräpäivää näy verkkopankissa erääntyvissä laskuissa. Suoraveloitus on ollut jo pitkään ja toiminnassa. Kysynkin: kuinka monta päivää ennen eräpäivää lasku ilmestyy sinne verkkopankkiin? Laskun pitäisi olla mielestäni hyvissä ajoin?
Omilla sivuilla lasku näkyy ja sinne on korjattu summa ihan oikein (avoimena laskuna näkyy oikea summa).
Mieleeni tuli, ettei se asiakaspalvelija sitä suoraveloitusta "vedä mitenkään" pois, koska puhe oli että korjaan vain oikean summan. Toivottavasti saan tätä kautta selvennystä asiaan, kesälomalla ei jaksaisi säätää näiden laskujen kanssa.

4 kommenttia

  • July 23, 2012
Hei! Suoraveloitus näyttäisi olevan kunnossa ja tililtäsi tullaan eräpäivänä 30.07. veloittamaan korjattu summa. Suoraveloituslasku tulee näkymään verkkopankissasi lähipäivinä.

  • July 23, 2012
Hei,
kiitos nopeasta vastauksesta ja hyvä että asia on kunnossa.

  • November 23, 2012
Hei,

Oli tuo Viasatin filmipaketti kuukauden käytössä syksyllä. Peruin sen kuukauden päätteeksi. Nyt joku soneralta soitteli että se olisi vielä käytössä. Eihän siitä ole mitään laskua enää tulossa.

  • November 23, 2012
Moi mixu87,
Ei ole tulossa laskua Viasat Filmistä. Kanavapaketti näkyy olleen juuri tuon kuukauden ajan voimassa, ja päättynyt maksuttoman ajan päätyttyä. Nyt täytyisi kyllä suositella tuolle soittajalle silmälaseja!