Sain teiltä 11.7 s-postiin laskun, jonka eräpäivä on 30.7. Siinä oli virhe ja reklamoin laskutukseen ja pyysivät vähntämään virheellisen summan laskusta.
Minulla on suoraveloitus, eikä laskua vielä viikkoa ennen eräpäivää näy verkkopankissa erääntyvissä laskuissa. Suoraveloitus on ollut jo pitkään ja toiminnassa. Kysynkin: kuinka monta päivää ennen eräpäivää lasku ilmestyy sinne verkkopankkiin? Laskun pitäisi olla mielestäni hyvissä ajoin?
Omilla sivuilla lasku näkyy ja sinne on korjattu summa ihan oikein (avoimena laskuna näkyy oikea summa).
Mieleeni tuli, ettei se asiakaspalvelija sitä suoraveloitusta "vedä mitenkään" pois, koska puhe oli että korjaan vain oikean summan. Toivottavasti saan tätä kautta selvennystä asiaan, kesälomalla ei jaksaisi säätää näiden laskujen kanssa.
Laskutus ongelma?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.