Skip to main content

Laskutusarkistoon ei pääsyä

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 4 katselukertaa

"Laskuarkiston käyttäminen on mahdollista ainoastaan liittymän omistajalle. Kirjaudu Omille Sivuille Sonera Tunnuksilla"

Tällaista antaa, vaikka olen kirjautuneena ja olen liittymän omistaja.

3 kommenttia

  • May 9, 2014
Hei callahan!

Eli laskuarkiston tietojen katseleminen edellyttää että kirjaudut Omille Sivuille nimenomaan Sonera Tunnuksella. Nyt olet varmaankin kirjautunut sinne joko laajakaistan käyttäjätunnuksella tai matkapuhelinnumerolla. Sonera Tunnus luodaan verkkopankkitunnuksilla ja sen jälkeen myös laskuarkiston tiedot avautuvat.

Tarkemmat ohjeet Sonera Tunnuksen luomisesta löydät halutessasi täältä.

  • May 9, 2014
Hämäsi vain tuo, että siinä missä kirjauduin sisään, kysyttiin nimenomaan "Sonera Tunnuksesi" ja salasana, jotka annoin. Miksi järjestelmä päästi minut sitten sisään jos nuo eivät olleet "Sonera Tunnukset"?

Noh, yritetään sitten luoda uudet "Sonera Tunnukset".

  • May 9, 2014
callahan: Omia Sivuja voi käyttää myös pelkällä laajakaistatunnuksella tai matkapuhelinnumerolla. Esim. liittymien käyttäjät voivat näin käyttää sivustoa rajoitetun oikeuksin. Täydet toiminnot on sitten käytössä Sonera Tunnuksella.