Skip to main content
Terve!

Vaihdoin Soneran liittymän pari kk sitten Lumian oston yhteydessä, laskutuksessa on jotain häikkää. Ymmärsin kauppaa tehdessä, että Spotify tulee 3kk ilmaiseksi kaupan päälle. Asia ei ilmeisesti ollutkaan näin, vaan ensimmäöiseen laskuuni lisättiin 9,94e summa. Keskustelin asiakaspalvelunne kanssa netissä (ei enää mahdollista...?) seuraavasti:

"Juha : Hei, kuinka voin auttaa?
X : Terve, kyselisin voiko spotify premium tilauksen purkaa tätä kautta?
Juha : kyllä
Juha : Saisinko liittymänumeron mitä asia koskee?
X : Katselin tuossa äsken laskuani. Liittymänumero on xxxxxxxxxx. Kun avasin liittymän olin siinä ymmärryksessä, että spotify premium olisi 3kk maksuton ja viime laskussa oli 9,94e lasku premiumista
X : avasin liittymän joku 1kk sitten
X : ja en kyllä ole käyttänyt spotifyta kertaakaan enkä avannut tiliä...
Juha: okei, voin poistaa sen sinulta nyt jos haluat
Juha: ja ottaa maksun pois laskulta?
X : juu juuri näin :)
Juha : Saisinko henkilötunnuksesi loppuosan ja kadunosoitteesi vahvistukseksi.
X : xxxxxxxxxx
Juha : tämä ok :)
X : selvä, kiitän!
Juha : Kiitos yhteydenotostasi ja mukavaa päivänjatkoa."

Jäin käsitykseen, että spotify poistettaisiin laskusta ja maksoin summan ilman 9,94e:n maksua. Kuitenkin tänään sain karhukirjeen juuri tuosta summasta, ja täällä sitä ollaan. Mites tässä näin kävi?
Hei.

Hyvä, että otit yhteyttä! Pahoittelen, että tässä on käynyt väärinkäsitys.

Luulen, että kyseinen asiakaspalvelija ei ole ollut tietoinen siitä että kyseinen 9,94€ summa oli jo ehtinyt muodostua saapuneelle laskulle, joten hän oli tehnyt vain Spotifylle hinnan poiston kertyneeltä laskutuskaudelta.

Asia on kumminkin nyt OK, joten hyvitän tuon 9,94€ maksumuistuslaskun ja et ole sitä velvollinen maksamaan.

Vastaa