Terve,
Olen saanut edellisen laajakaistalaskuni syyskuun lopussa, sen jälkeen ei ole sähköpostiin kolahdellut laskuja, eipä toisaalta postiluukkuun karhujakaan. Ajattelinkin kysyä onko kenties laskutuksessa ollut jotain häikkää Soneralla, vai vaihtoehtoisesti onko nyt ollut menossa joku vanhojen asiakkaitten palkitsemiskausi josta en ole sattunut vain kuulemaan mitään(vinkkinä: sellainen ei olisi ollenkaan pahitteeksi näinä asiakasuskollisuuden rappion aikoina)? Nyt minulta puuttuvat näkemykseni mukaan 2 kuukauden laskut. Pitääkö kysellä laskujen perään, mitään myöhästymismaksuja en aio maksaa tällaisessa tapauksessa.
t. s
Sivu 1 / 1
No niin, asia ratkesi. Päätin kysellä kuitenkin laskujen perään ja selvisi että pari oli jäänyt tulematta, uudemman löysin Gmailin spam kansiosta, ja edelliskuun erääntynyt lasku oli jäänyt saapumatta. Syy ei selvinnyt, mutta asp. hoiti näinollen perusteettoman veloituksen karhusta pois (karhusta, joka ei siis vielä ollut saapunut, mutta oli jo laitettu postitettavaksi).
PS. huomasin koko monologini olevan väärällä alueella, no rapatessa roiskuu
PS. huomasin koko monologini olevan väärällä alueella, no rapatessa roiskuu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.