Terve,
Olen saanut edellisen laajakaistalaskuni syyskuun lopussa, sen jälkeen ei ole sähköpostiin kolahdellut laskuja, eipä toisaalta postiluukkuun karhujakaan. Ajattelinkin kysyä onko kenties laskutuksessa ollut jotain häikkää Soneralla, vai vaihtoehtoisesti onko nyt ollut menossa joku vanhojen asiakkaitten palkitsemiskausi josta en ole sattunut vain kuulemaan mitään(vinkkinä: sellainen ei olisi ollenkaan pahitteeksi näinä asiakasuskollisuuden rappion aikoina)? Nyt minulta puuttuvat näkemykseni mukaan 2 kuukauden laskut. Pitääkö kysellä laskujen perään, mitään myöhästymismaksuja en aio maksaa tällaisessa tapauksessa.
t. s
Laskutusongelmia / joku tarjouskausi?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.