Laajakaistan laskutuspalvelu on tehty "haastavaksi". Soneran nettisivujen kautta ei pysty tekemään laakaista-asioissa palvelupyyntöä eikä jättämään soittopyyntöä. Lisäksi chat on suljettu. Ainoa vaihtoehto on jonottaa puhelimessa yli 10 minuuttia ja maksaa siitä tolkuttomasti. Itselläni on toisenlainen käsitys "asiakaspalvelusta". Asiakaspalvelun organisointi em. tavalla kertoo valitettavasti aika paljon. Ehtisikö joku arvoisa asiakaspalvelija ottamaan allekirjoittaneeseen yhteyttä, tiedot varmasti löytyvät tietokannastanne.
Sivu 1 / 1
Hei Masa!
Tosiaan soittopyyntö aikoja on tosiaan rajallinen määrä viikossa, mutta löytyy tämänkin lisäksi vielä pari paikkaa missä voimme auttaa, esimerkiksi Facebook ja twitter. Chattikin palaa takaisin entistä ehompana, jotta voimme palvella asiakkaitamme paremmin:) Joo, toki voimme auttaa täällä, mutta tarvitsisin asiakasnumeron. Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin jättää tästä työpyyntöä eteenpäin . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Tosiaan soittopyyntö aikoja on tosiaan rajallinen määrä viikossa, mutta löytyy tämänkin lisäksi vielä pari paikkaa missä voimme auttaa, esimerkiksi Facebook ja twitter. Chattikin palaa takaisin entistä ehompana, jotta voimme palvella asiakkaitamme paremmin:) Joo, toki voimme auttaa täällä, mutta tarvitsisin asiakasnumeron. Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin jättää tästä työpyyntöä eteenpäin . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Asiakasnumero on lisätty. Odotan pikaista yhteydenottoa puhelimitse.
Hei masa123! Kiitokset, olemme sinuun yhteydessä
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.