Skip to main content

Laskutusvirhe

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei!

Puhelinmyyjä teiltä soitti minulle ja muutti laajakaistani viihdepaketiksi. Nyt tuli lasku 60,08€ josta 30€ on toimituskuluja. Myyjö ei puhunut mitään toimituskuluista, joten silloin asiaa ei minulta voi laskuttaa. Laskun numero on XXXXXXXX ja asiakasnumero XXXXXXXXXX.
Maksanko laskun vain samalla viitenumerolla, mutta vain sen 30,08€ vai laitatteko minulle uuden laskun?

Samalla haluaisin kysyä, kun myyjä lupasi minulle 10 leffavuokrausta ilmaiseksi ja lahjakortin teidän asiakaspalveluun. Kuinka voin lahjakortn lunastaa ja mistä voin tarkistaa montako leffaa olen jo vuokrannut? Leffatarjous oli voimassa ilmeisesti kolme kuukautta eli 24.8 asti, mutta kauanko lahjakortti on voimassa?

Kiitos avusta.

1 kommentti

  • July 23, 2013
Hei kukannimi!

Myyjän olisi pitänyt kertoa toimitusmaksusta, pahoittelut! Maksa lasku samalla viitenumerolla mutta pienemmällä summalla, hyvitin sen 30e jo pois laskulta. (Piilotin asiakasnumerosi ja laskun numeron viestistäsi, asiakasnumero sinulla onkin myös omissa tiedoissa, joten se näkyy Sonera Asiakaspalvelulle, muttei enää muille palstan käyttäjille.)

Kyllä, leffatarjous on sen 3kk voimassa. Näet Viihteen valikosta montako leffaa olet jo vuokrannut: menu > tietoa palvelusta > ostosi.

Uusille Viihde -asiakkaille toimitetaan tilaus- ja toimitusvahvistusten yhteydessä tekstiviestinä tai sähköpostiin Helpson-lahjakortti. Viestin mukana on ohjeet miten lahjakortin saa käytettyä.