lataaminen..?
Minulla on netti tikku, tuolla verkon maksiminopeudella ja ihmettelisin suuresti vaan, kun nopeustestin tekee, niin näyttää verkonnopeudeksi 2000.00 - 3000.00 kbit/s ja yleensä ihan jouhevasti pystyy surffailemaankin. Mutta sitten kun jotain lataa niin latausnopeus on aina jotain ~10 kt/s, siis herra jumala...? eihän tuollaisella latausnopeudella oikeasti viitsi ladata yhtikäs mitään!? Mistä johtuu?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.