Tervehdys.
Jostain syystä liittymäni (10/2) latausnopeus on yhtäkkiä tippunut megan nopeuteen. Lähetysnopeus on kyllä se mikä pitääkin.
Olen kokeillut kahdella eri modeemilla; Vanhempi Telewell sekä uusi Thomson minkä sain teiltä pari viikkoa sitten kun tein uuden sopimuksen. Olen testannut myös eri puhelinjohdolla. Tein vikailmoituksen nettisivujen kautta viime viikon alussa muistaakseni mutta mitään ei ole kuullut. On vähän turhauttava tilanne.
Saisiko täältä apuja?
Alla kahden eri nopeustestin tulokset:
http://gyazo.com/d4ed65a20781baac1105f99a1e403fc8.png
http://www.speedtest.net/result/1071072383.png
Latausnopeus 10x hitaampi ollut yli viikon
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.