Skip to main content
Tervehdys.

Jostain syystä liittymäni (10/2) latausnopeus on yhtäkkiä tippunut megan nopeuteen. Lähetysnopeus on kyllä se mikä pitääkin.
Olen kokeillut kahdella eri modeemilla; Vanhempi Telewell sekä uusi Thomson minkä sain teiltä pari viikkoa sitten kun tein uuden sopimuksen. Olen testannut myös eri puhelinjohdolla. Tein vikailmoituksen nettisivujen kautta viime viikon alussa muistaakseni mutta mitään ei ole kuullut. On vähän turhauttava tilanne.
Saisiko täältä apuja?

Alla kahden eri nopeustestin tulokset:
http://gyazo.com/d4ed65a20781baac1105f99a1e403fc8.png
http://www.speedtest.net/result/1071072383.png
Tänään soittivat vikapalvelusta vika on nyt korjattu.
Hyvä että asia selvisi. Jos jatkossa tulee kysyttävää ja haluat että laajakaistaliittymän tila tarkistetaan alustavasti jo tätä kautta, niin laita asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.

Vastaa