Netti on toiminut nyt viikon tai kaksi oikein hyvin. Ei ole ollut valittamisen aihetta.
Ongelmia nousi tänään kun tulin kotiin puolen päivän jälkeen, ja siitä lähti netin latenssi on ollut ongelmallinen.
Sivuja pitää yleensä kaksi kertaa hakea, että se tulee esiin, tai sitten siinä kestää kovin kauan. Kun yhteys kumminkin avautuu, toimii netti nopeasti.
Soneran speedtest ei meinaa ekalla kerralla saada mitattua latenssia, mutta kun uudestaan nopeasti lataa sivun ja kokeilee, se ottaa sen.
Probleemaa ei sinällään olisi, mutta sama pitää tehdä jokaiselle sivulle, videolle, ohjelmalle jne. Yhteys tarvitsee aina aktivoida kahdesti.
Onko tänään jotain tapahtunut kaapeliverkossa - liittymä on Taipalsaarella, 100 megainen kaapeli extra.
Latency ongelmia
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.