Soneran päässä olevieen teknisten ongelmien takia Blues-Ässät peli jäi lauantaina 26.3 näkemättä.
Odotan, että pelistä maksamani hinta palautetaan minulle, kuten myös samalla maksetaan korvaus puolen tunnin asiakaspalveluun jonottamisesta. Puolen tunnin kohdalla kyllästyin odottamaan. Tietysti myös tulonmenetys on korvattava. Tulonmenetys syntyi tunnin mittaisesta asiakaspalveluun yhteyden oton yrittämisestä.
Asiakaspalveluun on käsittämättömän hankala saada yhteys. Sähköpostiosoitetta ei löydy mistään ja puhelinpalvelussa ei vastata. Netti-tv -tunnukset eivät käy sähköiseen yhteydenottopalveluun. Nyt päädyin kirjoittamaan jollekin helvetin keskustelufoorumille. Ylipäänsä tilanne on nurinkurinen, kun edes joudun ottamaan yhteyttä Soneraan. Soneran tulisi ottaa yhteys minuun.
Toivottavasti nyt joku Soneralla ymmärtää ottaa minuun yhteyttä sähköpostilla tai puhelimella!
Lauantain peli jäi näkemättä, vaikka maksoin siitä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.