Onko oikeasti totta, että sonera myy liittymän mukana modeemin, jota uusin windows ei tue ollenkaan?? Asiakaspalvelu jopa suositteli kyseisessä tapauksessa Leadtek LR7F06 modeemia!
Onko mitään konstia kuinka kyseisen modeemin saisi toimimaan windows 7:ssa suoraan koneeseen kytkettynä?
Yhteys alkaa kyllä toimia, jos kytken modeemin koneeseen reitittimen kautta, mutta tällöin yhteys on hyvin hidas ja toimii vain noin minuutin kerrallaan kunnes taas huilaa pari minuuttia. Pätkiminen johtuu kenties juuri tuosta Zyxelin reitittimestä, mutta soneran asiakaspalvelun mukaan niin ei tapahdu. Asiakaspalvelu oli tosissaan sitä mieltä, että pätkimistä ei tapahdu ollenkaan?! Ehkä minä sitten kuvittelen kaiken ja minulla on vain parin minuutin katkoksia aivojen toiminnassa.
Osaisko joku neuvoa hieman?
Leadtek LR7F06 USB-modeemi ja Win7
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.