Skip to main content
Kyseinen modeemi ei saa yhteyttä nettiin. Windows Vistan tutki ja korjaa- toiminto ilmoittaa että DNS-palvelimeen ei saada yhteyttä.

Mikäs tässä neuvoksi?
Kannattaa käydä ensin läpi täältä löytyvä ohje Laajakaista Langaton -yhteyden ongelmatilanteiden selvittämiseen.

Jos ongelma ei ratkea ohjeen neuvoilla, asiasta kannattaa seuraavaksi olla yhteydessä vikapalveluumme, joko puhelimitse tai Omien Sivujen vikailmoituslomakkeen välityksellä.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Pääsin katsomaan omilta sivuilta että tuota uutta modeemiahan ei edes ole rekisteröity meidän asiakasnumerollemme ollenkaan.

Kuinkas se sitten saadaan laitettua, koska omilta sivuilta sitä ei saa laitettua koska modeemin vaihto-kohdassa ei ole mitään kirjoitustilaa tai mitään?
Modeemin eui-koodi täytyy tallentaa asiakastietoihisi, jotta sille voidaan sallia liikennöinti verkossamme. Tästä asiasta voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko Omien sivujen lomakkeella tai soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa