Liityimme Soneran kuituun (hintaa oli lähes 2300 euroa) Valkeakosken asuntomessualueella Lintulassa ja meillä on liittymänä extra eli nopeus on 10 Mt. Kuitenkin, kun on paljon käyttäjiä, niin et pääse kirjautumaan nettiin eli tulee ilmoitus: server is too busy. Soneran asiakaspalvelusta ohjaudut lopulta aina vikailmoitukseen, jossa on tietty kaava ja luvataan korjata vika ...
Omat laitteemme ovat kunnossa eikä varmasti Sonerankaan laitteissa ole muuta vikaa kuin, että kapasiteettia on liian vähän!
Ongelma kyllä tiedetään täällä kysyjäpäässäkin, mutta kun tarvittaisiin lisää palvelin kapasiteettia! Kalliilla kotikuidulla ei ole mitään tekoa, jos sillä ei pääse nettiin, silloin kun on tarvetta! Eikö joku voisi vastata, että korjataanko asia Lintulan palvelimien osalta! Kuluttajasuojan ja maalaisjärjen mukaan jo tämä korkea liittymähinta monopoliverkkoon on aivan käsittämätön ja etenkin, jos se ei toimi niin kuin pitäisi! Miten tämmöisestä vielä pitää maksaa? Nyt olemme olleet ruuhka-aikana käytössämme olevalla nettitikulla verkossa, mutta tämä tuntuu täysin hullulta hommalta?
Liian vähän palvelin-kapasiteettia
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.