Skip to main content
Ensinnäkin: kyllä on tehty vaikeaksi yhteyden saaminen laskutusasioissa (varmaan kaikessa muussakin)! Pyörin sunnuntaina tunnin jos toisenkin "Omat sivut"-nimisellä huumoriosastolla, mistä ei saanut mitään viestiä menemään mihinkään LAAJAKAISTAlaskutusta sivuavaan (palvelu pois käytöstä), niinpä laitoin toiselle aihealueelle, vaan eipä vastausta ole kuulunut, vaikka kysymyksestä on jo kolme päivää. Ja tämä firma on olevinaan joku media/informaatio/kommunikaatiopulju! Voi hyvän tähen....

Sitten päätin soittaa. Asiakaspalvelun pitäisi olla auki klo 20 asti, mutta niinpä vain olikin tänään jo viideltä kiinni. Ihan kuin huonossa sketsissä, vastailin ensin automaatille, joka sitten sulki puhelun.

En siis suurempia odottele tästäkään.

Itse asia on siis seuraava: laskussani on kummallinen hinnannousu 9.6.2014 alkaen, vaikka tarjoushinta on voimassa 7.6.2015 asti, mikä ihan selkeästi lukee myös laskussa. Tätä samaa temppua yritettiin jo viime vuonna, ja silloinkin jouduin ensin kamppailemaan päästäkseni johonkin yhteyteen.

Ehkäpä korjaatte tämän virheenne ihan omia aikojanne minua enempää vaivaamatta. Sen jälkeen minulle PITÄÄ lähettää asian korjaamisesta raportoiva sähköpostiviesti (muistattehan vielä, semmoinen emailiksi kutsuttu muinaisjäänne). Jos on jotain oikeasti epäselvää, saa soittaakin (niin, varmaan arvaattekin, että mainostamanne puhelinpalvelun ajanvaraus tarjosi tasan nollaa vapaata aikaa varattavaksi).
Moi matsal10! Vastasin sinulle jo tähän toiseen ketjuun: viewtopic.php?f=54&t=19157

Vastaa