Olette laskuttaneet liikaa laajakaistasta, kun tein laajakaistasopimuksen, hinta oli tasan 45€, olette kuitenki laskuttaneet 45,01€.
Pyydän palauttamaan centit!
olen jo sulkenut liittymäni.
Sivu 1 / 1
Epäilen, että 1 sentin veloitus voi olla, esimerkiksi jonkin aiemman laskun viivästyneestä maksusta perittyä viivästyskorkoa. Asiaa tuntematta on kuitenkin mahdoton sanoa tarkasti mistä on kyse.
Saamasi laskun erittelyosuudessa on eritelty tarkasti, mistä kyseisen laskun veloitus koostuu. Kannattaakin ensimmäisenä tarkistaa kyseisen laskun erittelyosa. Löydät ohjeen laskun tietojen tarkastamiseen tästä osoitteestamme.
Jos sinulle jää vielä kysymyksiä laskun veloituksiin liittyen, voit olla yhteydessä asiasta asiakaspalveluumme 0200 17000 (pvm/mpm).
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Saamasi laskun erittelyosuudessa on eritelty tarkasti, mistä kyseisen laskun veloitus koostuu. Kannattaakin ensimmäisenä tarkistaa kyseisen laskun erittelyosa. Löydät ohjeen laskun tietojen tarkastamiseen tästä osoitteestamme.
Jos sinulle jää vielä kysymyksiä laskun veloituksiin liittyen, voit olla yhteydessä asiasta asiakaspalveluumme 0200 17000 (pvm/mpm).
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.