Tein muutoksen pakettiini 3pv ennen laskutuskauden vaihtumista. Aiempi liittymä oli käyttöperusteinen ja uusi kiinteällä kuukausihinnalla. Minulta laskutettiin tuosta 3pv käytöstä täysi 16e kuukausimaksu ja aiemmilta päiviltä vanhan paketin käyttöperusteinen maksu. Eli olisin säästänyt vajaa 16e avaamalla paketin 3pv myöhemmin.
Soitin asiakaspalveluunne, joka totesi kyseessä olevan normaali käytäntö mutta luvattiin hyvittää erotus, koska se on selkeästi kuluttajaviraston ohjeiden vastainen. Saadessani uuden laskun kyseistä erotusta ei kuitenkaan oltu hyvitetty. Soitin uudestaan asiakaspalveluunne, josta asia luvattiin selvittää. Tämä oli viime torstaina. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.
Pyyntöni oli siis seuraava:
1) uusi paketti venytetään takauvasti kattamaan koko kuukausi, koska siinä laskutetaan kuukausimaksu (lukee selkeästi paketin tiedoissa, eikä 3pv maksu)
tai
2) siirretään uusi paketti alkamaan vasta seuraavasta laskutustakaudesta.
Molemmilla tavoilla loppusumma lienee muutaman centin tarkkuudella sama.
Mikäli tämä ei onnistu. Voitteko antaa minulle osoitteen, jonne voin tehdä kirjallisen reklamaation, jonka vastinetta voin käyttää viedessäni asian kuluttaja-asiamiehelle?
Liikalaskutus
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.