Liikasuoritus
Olen siis maksanut kahteen kertaan laskun. Summa on suuri, joten tietenkin haluaisin liikasuorituksen takaisin. Nyt siitä maksetaan nettitikku kuukausittain n. 12€. Pystyn irtisanomaan tikun tammikuussa 2013. Tällöin liikasuorituksesta jää vielä jäljelle huomattava summa. Onko kenelläkään tietoa onnistuuko takaisinmaksu jo nyt, vai onnistuuko yleensä ollenkaan?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.