Skip to main content
kyselisin seuraavaa..

eli tilasin ensin 10 megasen netin ja vartin päästä tajusin että 8 meganen ja 10€ halvempi riittää.. joten sain laajakaistan vaihdettua kyseiseen 8 megaseen, MUTTA minulle jäi liikkuva laajakaista.. mahtaakohan tulla kiinteästä ja liikkuvasta laajakaistasta erilliset laskut?
sen unohdin näköjään sanoa että se 10 meganen jonka eka otin niin se oli se tupla paketti (liikkuva laajakaista ja kiinteä) vai mikä virallinen nimi nyt olikaa. eli nyt olen ihan pihalla että onko mulla vieläkin tuo tupla paketti mutta 8 megasella netillä..
niksa: Jos sinulla on tiedossasi liittymäsi asiakasnumero tai liittymänumero (346- tai 333- alkuinen numero), sinun kannattaa liittää tieto keskustelupalstan Omat asetukset ja Profiili -valikoiden kautta löytyvään asiakasnumero -kenttään. Tiedon perusteella voimme päästä näkemään tarkemmin mistä liittymästämme on kyse.

Jos liität asiakasnumerokenttään liittymänumerosi, kirjoita tieto kenttään ilman väliviivaa ja kaikki numerot yhteen. Kannattaa huomioida, että kaapeli-TV -verkkomme kautta toimivilla Sonera Laajakaista -liittymissämme ei ole käytössä erillistä liittymänumeroa.

Voit olla asian selvittämiseksi yhteydessä myös asiakaspalvelumme 0200 17000 (mpm/pvm) numeroon.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa