Asialla vanhempieni puolesta, parin viikon käyttö ja hidas nopeus,alittaa modeeminopeudenkin paikoin. 25-50 kbps ja sehän on HIDAS. Mitä asialle nyt sitten voisi tehdä, tikku olisi helppo käyttää, mutta tiedonsiirto nopeus ei ole sitä mitä haluttiin. Myyjä pyysi ottamaan yhteyttä Soneraan, onko sopimusta mahdollista purkaa? (24 kk). Myyjälläkö nyt ei sitten ole vastuuta? Itse en aikaisemmin ehtinyt käydä testaamassa yhteyttä.....
Sivu 1 / 1
Eihän tuota maksiminopeutta tietenkään saa 3G-verkon ulkopuolella.
Suurimmat nopeudet edellyttävät, että Liikkuva Laajakaista -liittymä on käytössä 3G-alueella. Tältä sivultamme on mahdollista tarkistaa suuntaa-antava matkapuhelinverkon kattavuus tietyllä alueella. Tarvittaessa nopeusasian selvittämiseksi voi olla yhteydessä matkapuhelinpuolemme vikapalveluun.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.