Liikkuva laajakaista, maksiminopeus 512 kbit/s
Asialla vanhempieni puolesta, parin viikon käyttö ja hidas nopeus,alittaa modeeminopeudenkin paikoin. 25-50 kbps ja sehän on HIDAS. Mitä asialle nyt sitten voisi tehdä, tikku olisi helppo käyttää, mutta tiedonsiirto nopeus ei ole sitä mitä haluttiin. Myyjä pyysi ottamaan yhteyttä Soneraan, onko sopimusta mahdollista purkaa? (24 kk). Myyjälläkö nyt ei sitten ole vastuuta? Itse en aikaisemmin ehtinyt käydä testaamassa yhteyttä.....
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.