Hei
Elikkä ongelma on seuraava:
Laitteistona on Soneran kytkykauppana hankittu Ace Aspire 5738Z kone, siinä sisäinen modeemi, ja liittymänä 3,6mb/s liikkuva laajakaista. Tämän tästä (siis useampia kertoja päivässä) nettiyhteys katkeaa, eikä sitä pysty yhdistämään uudelleen ennen kuin tietokoneen käynnistää uudelleen.
Missä vika?
Sivu 1 / 1
Tästä ongelmatilanteesta kannattaa olla yhteydessä suoraan matkapuhelinpuolen vikapalveluumme, jonka numero on 0206 90101 (pvm/mpm). Valitse numeroon soittaessa valinta 1: matkapuhelinasiat, jolloin puhelu ohjautuu matkapuhelinvikapalveluun, jossa pystytään auttamaan Liikkuva Laajakaista -liittymiä koskevissa kysymyksissä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.