Skip to main content
Hei

Elikkä ongelma on seuraava:

Laitteistona on Soneran kytkykauppana hankittu Ace Aspire 5738Z kone, siinä sisäinen modeemi, ja liittymänä 3,6mb/s liikkuva laajakaista. Tämän tästä (siis useampia kertoja päivässä) nettiyhteys katkeaa, eikä sitä pysty yhdistämään uudelleen ennen kuin tietokoneen käynnistää uudelleen.

Missä vika?
Tästä ongelmatilanteesta kannattaa olla yhteydessä suoraan matkapuhelinpuolen vikapalveluumme, jonka numero on 0206 90101 (pvm/mpm). Valitse numeroon soittaessa valinta 1: matkapuhelinasiat, jolloin puhelu ohjautuu matkapuhelinvikapalveluun, jossa pystytään auttamaan Liikkuva Laajakaista -liittymiä koskevissa kysymyksissä.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa