Ohjelma on asianmukaisesti asennettu ja toiminut tähän asti. Nyt kun klikkaa 'connect' ja tikku yrittää yhdistää tulee viesti: 'The connection was terminated by the remote computer before it could be completed'
MITEN PITÄISI TOIMIA, VAI ONKO TILAPÄINEN VIKA PALVELUNTARJOAJAN PÄÄSSÄ?
Sivu 1 / 1
Ohjeet ja vinkit - sivuilla on asiaan sopiva ohje pitkällä otsikolla Nettitikku on toiminut aiemmin, mutta yhteys ei toimi. Mobiilin Vikapalvelu voi tarkistaa onko liittymä verkon puolesta kunnossa eli tarvittaessa soitto numeroon 0206 90101 (mpm/pvm).
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.