Hei!
Minulla on liikkuva laajakaista 3,6 Mbit/s liittymä. Miksi liittymästä kaikki portit ovat suljettuina? Ei ole mahdollista käyttää kunnolla ohjelmia, joihin tarvitsee antaa avoin portti? Tapahtuuko tämä porttien täysi sulkeminen sieltä operaattorin päästä vai onko Huawei E230 jokin esto? Asun 3G-alueella ja liittymän nopeus ei ole se mitä sen pitäisi olla! Miksi Sonera ei voi avata tiettyjä portteja Mokkulan käytöstä että niitä voisi käyttää ohjelmilla!
Liikkuva laajakaistan rajoitukset
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.