Katselin sivuiltanne tuota 4G kuuluvuutta ja huomasin, että tänne olisi saatavilla tuo Aito 4G Max ja aloin miettimään sen tilaamista, mutta onkos soneralla mahdollisuutta testata liikkuvaa nettiä ja jos ei toimi kunnolla palauttaisi laitteet? (muistelisin, että saunalahdella olisi mahdollisuus testaukseen, mutta sieltä ei viellä ole 4G:tä tänne)
Ei oiken riitä tuo kiinteän liittymäni 8 megan nopeus, kun Xbox One pelien päivityksen voivat olla jopa 13gigaa, niin menee koko yö niiden lataamisessa :(
Minulla on tosiaan määräaikainen 8 meganen adsl nyt ja sopimus päättyisi 17.10.2014 ja olisin kiinnostunut tuosta 4G.stä.
Sivu 1 / 1
Hei Pirate_fin! Liikkuvalle laajakaistalle saat 14 vuorokauden tyytyväisyystakuun. Voit siis palauttaa nettitikun kahden viikon sisällä jos haluat. Huomioithan, että määräaikaista laajakaistasopimusta ei voi vaihtaa Liikkuva laajakaista -sopimukseen kesken sopimuskauden. Voit myös päivittää laajakaistaliittymääsi uuden määräaikaisen Tuplanetti 4G -sopimuksen hintaan 39,90 €. Siihen sisältyy nykyinen laajakaistasi ja Liikkuva laajakaista. Nettitikun saat mukaan 3 € kuukausimaksulla (24 kk sopimus). Ilmoittelehan jos olet kiinnostunut tarjouksesta!
Kyllä olisin kiinnostunut tarjouksesta.
Mitenkäs tuo tuplanetti 4g:hen päivitys toimii? Tilaanko tuon tuplanetin verkkokaupastanne normaalisti, niin päivittyykö liittymä automaatisesti?
Mitenkäs tuo tuplanetti 4g:hen päivitys toimii? Tilaanko tuon tuplanetin verkkokaupastanne normaalisti, niin päivittyykö liittymä automaatisesti?
Hei Pirate_fin!
Tilauksen tästä yhteispaketista voit tilata verkkokaupastamme alla olevan linkin kautta:
http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/ne ... d=some8846
Halutessasi voit myös soittaa maksuttomaan myyntipalveluumme 0800 133 133, (ma–pe 8–20, la 9–16.30) jossa tuo tilauksen teko myös onnistuu
Tilauksen tästä yhteispaketista voit tilata verkkokaupastamme alla olevan linkin kautta:
http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/ne ... d=some8846
Halutessasi voit myös soittaa maksuttomaan myyntipalveluumme 0800 133 133, (ma–pe 8–20, la 9–16.30) jossa tuo tilauksen teko myös onnistuu
Tein tilauksen eilen ja pitäisikö sieltä tulla joku vahvistus sähköpostiin vai tuleeko se vasta, kun olette käsitellyt tilauksen?
Moi Pirate_fin! Tilauksesi on vielä käsittelyssä. Emme voi antaa tarkempia tietoja näin julkisella keskustelupalstalla, mutta voitko laittaa yksityisviestiä Facebook-sivuillamme, niin jatketaan jutustelua siellä. Voit myös pirauttaa numeroon 0200 17000.
Tilauksesta ei ole vielläkään kuulunut mitään, eikä ole tullut kotiin mitään takuumaksu vaatimuksia. Laskut on maksettu aina ajallaan. Niin oletan, että tuo liittymäni päivitys ei onnistunut tuohon tuplanetti 4G:hen.
Kun tilasin teiltä tämän 8 megan laajakaistan, niin takuumaksusta tuli lappu alle viikossa kotiin, niin ihmettelen tätä Soneran toimintaa, kun minun pitäisi alkaa soittelemaan ja jonottaa ikuisuuksia tai sitten pitäisi tehdä joku hemmetin Facebook tili ja odottaa siellä monta viikkoa vastausta.
Unohdetaan koko tilaus ja tyydyn tähän surkeaan 8 megan adsl liittymään.
Kun tilasin teiltä tämän 8 megan laajakaistan, niin takuumaksusta tuli lappu alle viikossa kotiin, niin ihmettelen tätä Soneran toimintaa, kun minun pitäisi alkaa soittelemaan ja jonottaa ikuisuuksia tai sitten pitäisi tehdä joku hemmetin Facebook tili ja odottaa siellä monta viikkoa vastausta.
Unohdetaan koko tilaus ja tyydyn tähän surkeaan 8 megan adsl liittymään.
Hei taas Pirate_fin! Ennakkomaksukirje on kyllä järjestelmätietojen mukaan lähetetty, mutta jostain syystä se ei ole tullut perille. Laitoin kirjeen nyt uudestaan postin matkaan. Jos haluat edelleen perua tilauksen, niin voit vain jättää ennakkomaksun maksamatta. Pahoittelut tästä viivästyksestä!
Voitteko laittaa tuon ennakkomaksun sähköpostiini, niin näkisin että minkä kokoinen summa se tällä kertaa on, kun ei tuo lasku tunnu löytävän perille
Hei Pirate_fin !
Lähetin maksutiedot sähköpostiisi.
Lähetin maksutiedot sähköpostiisi.
Nyt on ennakkomaksu maksettu Osuuspankista ja olikos se niin, että tuo ennakkomaksu hyvitetään tulevista laskuista?
Toivottavasti saatte käsiteltyä tuon tilauksen nopeasti, kun onhan tässä jo odoteltukkin jo jonkun aikaa
Toivottavasti saatte käsiteltyä tuon tilauksen nopeasti, kun onhan tässä jo odoteltukkin jo jonkun aikaa
Hei Pirate_fin !
Kiitos ilmoituksestasi! Seuraamme kun suoritus näkyy niin saadaan homma eteenpäin! Maksu näkyy meillä yleensä parin päivän sisällä suorituksesta. Ja kyllä, eli saat ns. nolla-laskun niin kauan kunnes ennakkomaksu on kokonaisuudessaan laskuista kuitattu.
Kiitos ilmoituksestasi! Seuraamme kun suoritus näkyy niin saadaan homma eteenpäin! Maksu näkyy meillä yleensä parin päivän sisällä suorituksesta. Ja kyllä, eli saat ns. nolla-laskun niin kauan kunnes ennakkomaksu on kokonaisuudessaan laskuista kuitattu.
Tuleekos tuosta tilauksesta seurantakoodi sähköpostiin tai puhelimeen, kun olette toimittaneet sen?
Kävin omilla sivuilla katsomassa liittymäni tietoja, niin olette muuttaneet sinne liittymän tietoihin "Kodin netti perus" eikö siellä pitäisi lukea Tuplanetti 4G ja koskas saatte nettitikun ja sim kortin postiin?
Kävin omilla sivuilla katsomassa liittymäni tietoja, niin olette muuttaneet sinne liittymän tietoihin "Kodin netti perus" eikö siellä pitäisi lukea Tuplanetti 4G ja koskas saatte nettitikun ja sim kortin postiin?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.