Otin Sonera-edustajalta kokeiltavaksi uuden Liikkuvan Laajakaistan USB tikulla.
Toimii hyvin! Kun nyt hyväksyn sen , pitääkö vanha irtisanoa ja kuinka sen teen , vai tapahtuuko se automaattisesti kokeiluajan jälkeen? Entäs sitten ,kun olen ulkomailla ja haluan lukea s.postiani? Vaihtuvatko vanhat tunnukset ,vai pysyvätkö voimassa?
Liikkuva / vanha modeemi- laajak.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.