Skip to main content
Kysyn vanhempieni puolesta, koska he omistavat kaksi liikkuvalaajakaista liittymää joiden nopeus on romahtanut täysin. Liittymät toimivat hyvin viime kevääseen asti jonka jälkeen nopeus on varsinkin iltapäivisin ollut aivan liian hidas. Nopeus pyörii yleensä n. 1-3 kt/s ja normaalisivuston addblock päällä lataamiseen voi mennä useita minuutteja. Öisin ja aamuisin tilanne on parempi, mutta he käyttävät palvelua enimmäkseen juuri iltapäivisin ja iltaisin. Ongelma ei ole laitteistossa, koska omalla liittymälläni ongelma on sama. Mielestäni nopeus on kohtuuttoman hidas joten minne asiasta voi tehdä ilmoituksen että asia korjataan??? Mielellään sähköpostilla.
Anestic: Nettitikun ongelmatilanteisiin saat apua Ohjeet ja vinkit-sivuiltamme.

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Nuo on ihan tuttua kaikki jutut. Itselläni toimii kyllä yhteys hyvin kaikkialla muualla paitsi täällä. Yhteyttä voisi kuvailla samantapaiseksi kuin liikkuvassa junassa... Onko Soneralla maksutonta tapaa tehdä virheilmoitus?? Vai tehdäänkö näille asioille yleensäkään mitään?? Nopeus on kuitenkin kohtuuttoman hidas ajoittain.
Anestic: Matkapuhelin- ja nettitikkuasioissa voit lähettää maksutta palvelupyynnön vikapalveluumme. Sinun pitää kirjautua Omille Sivuille nettitikkusi liittymänumerolla, löydät sen laskustasi. Salasana pitää myös tilata nettitikulle. Tämä onnistuu siirtämällä nettitikun SIM-kortti matkapuhelimeen ja lähettämällä tekstiviesti SALASANA numeroon 15400.

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa