Liikkuvan laajakaistan nopeuden romahtaminen
Kysyn vanhempieni puolesta, koska he omistavat kaksi liikkuvalaajakaista liittymää joiden nopeus on romahtanut täysin. Liittymät toimivat hyvin viime kevääseen asti jonka jälkeen nopeus on varsinkin iltapäivisin ollut aivan liian hidas. Nopeus pyörii yleensä n. 1-3 kt/s ja normaalisivuston addblock päällä lataamiseen voi mennä useita minuutteja. Öisin ja aamuisin tilanne on parempi, mutta he käyttävät palvelua enimmäkseen juuri iltapäivisin ja iltaisin. Ongelma ei ole laitteistossa, koska omalla liittymälläni ongelma on sama. Mielestäni nopeus on kohtuuttoman hidas joten minne asiasta voi tehdä ilmoituksen että asia korjataan??? Mielellään sähköpostilla.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.