Skip to main content
Hei,

Tartuin Soneran puhelintarjoukseen Liikkuvasta laajakaistasta kaksi viikkoa sitten. Koska palvelu osoittautui joksikin muuksi kuin olin sen ymmärtänyt, peruin tämän tilauksen viime viikolla 21.1. Puhelimessa virkailija sanoi, että peruutus on ok ja minun ei tarvitse asian suhteen tehdä enää mitään, vaan tilauksen irtisanomissopimus tulee postitse. Kuitenkin 22.1. Soneralta tuli kaksi kappaletta tilausvahvistusta, joissa molemmissa näkyy, että olen tilannut liikkuvan laajakaistan hintaan 44,90 €/kk. Tilauksen perumisesta ei ole tullut minkäänlaista vahvistusta. Myös lasku liikkuvasta laajakaistasta on tullut ja sen eräpäivä on 3.2. Eli haluaisin nyt varmistuksen, että tilaukseni on peruutettu ja haluaisin myös, että ko. lasku korjataan. Lasku on aiemmin ollut 29,40 €/kk ja toivoisin voivani maksaa ko. summan myös jatkossa.
Hei helibniemi!

Vahvistus liikkuvasta netistä on ehtinyt lähteä ennen kuin peruit tilauksen joten sen vuoksi olet saanut siitä vahvistuskirjeen. Laskua tuosta nettitikusta ei kuitenkaan ole tullut eikä ole tulossakaan. Olet saanut laskun Sonera Laajakaistasta sekä Sonera Viihteestä. Lasku sisältää myös kaksi videovuokrausta. Laskussa eritellään kääntöpuolella kaikki mitä se sisältää. Siitä voit tarkistaa mistä kaikista osioista sinua laskutetaan. Nettitikusta siinä ei kuitenkaan veloiteta.
Hei,

Nyt en vaan ymmärrä, miksi laskun ja paketin hinta on muuttunut, kun nimenomaan pyysin perumaan koko tilauksen. Aiemmin laskumme Sonera laajakaista viihdepaketin kera on ollut 29,24 euroa/kk ja tämä sopimus on laskun mukaan voimassa 4.12.2014 asti. Nyt ilmeisesti tämä sopimus on kuitenkin muutettu joksikin toiseksi paketiksi (johon kuuluu uuden laskun mukaan laajakaista ja viihdepaketti) ja jonka hinta sopimuksen mukaan on tuo 44,90 euroa/kk. Halusin siis palata tuohon alkuperäiseen sopimukseen ja perua kaikki uudet sopimukset. Näin ei kuitenkaan ole tapahtunut, vaan hinta on yhtäkkiä noussut huomattavasti ko. paketille. Nettitikkua tässä ei ole, mutta minulle tarjottiin puhelimitse Super-paketti, johon kuuluu viihdepaketti + nettitikku. Ja tämän koko paketin siis halusin perua.
Hei helibniemi!

Meiltä soiteltiinkin sinulle ja asian selvittäminen on saatu sitä kautta alkuun. Sopimus on ehditty kytkeä jo ennen perumista, mutta etäkaupan 14 vuorokauden perumisoikeus on toki vielä voimassa, joten asia saadaan kyllä korjattua kuntoon.

Vastaa