Hei,
Tartuin Soneran puhelintarjoukseen Liikkuvasta laajakaistasta kaksi viikkoa sitten. Koska palvelu osoittautui joksikin muuksi kuin olin sen ymmärtänyt, peruin tämän tilauksen viime viikolla 21.1. Puhelimessa virkailija sanoi, että peruutus on ok ja minun ei tarvitse asian suhteen tehdä enää mitään, vaan tilauksen irtisanomissopimus tulee postitse. Kuitenkin 22.1. Soneralta tuli kaksi kappaletta tilausvahvistusta, joissa molemmissa näkyy, että olen tilannut liikkuvan laajakaistan hintaan 44,90 €/kk. Tilauksen perumisesta ei ole tullut minkäänlaista vahvistusta. Myös lasku liikkuvasta laajakaistasta on tullut ja sen eräpäivä on 3.2. Eli haluaisin nyt varmistuksen, että tilaukseni on peruutettu ja haluaisin myös, että ko. lasku korjataan. Lasku on aiemmin ollut 29,40 €/kk ja toivoisin voivani maksaa ko. summan myös jatkossa.
Liikkuvan laajakaistan peruutus
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.