Skip to main content
Olen yrittänyt saada puk-koodia mokkulaan joka kautta,mutta ei mikään linkki pelaa asiakaspalvelussa,että saisin sen. Mokkulaa ei voi käyttää,kun se on jumissa.Ei onnistu liittymänhallinnastakaan koodin saaminen,vaikka ohjeissa sinne käsketään.
herpta: Liittymän omistaja saa PUK-koodinsa maksutta Omilta Sivuilta tai soittamalla asiakaspalveluumme 0200 17000 ja valitsemalla itsepalvelun (mpm/pvm). Asiakaspalvelunumerosta 0200 17000 ilman itsepalvelua saatu PUK-koodi maksaa 3,99 €.

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
En saa sellaista linkkiä sieltä ulos,että pääsisin kysymään sitä puk-koodia.Puhelimen koodin kyllä saisi,kun se kysyy puhelinnumeroa.Voitko neuvoa vaihe vaiheelta mitä teen?
herpta: Sinun pitää kirjautua Omille Sivuille nettitikkusi liittymänumerolla, löydät sen laskustasi. Salasana pitää myös tilata nettitikulle. Tämä onnistuu siirtämällä nettitikun SIM-kortti matkapuhelimeen ja lähettämällä tekstiviesti SALASANA numeroon 15400.

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa