Moi.
Otin käyttöön joulukuussa 2009 Soneran liikkuvan laajakaistan, jossa nettitikkuna laite ZTE 636. Ongelmana on se, että tammikuusta 2010 lähtien internet-yhteydessä on ollut vikaa, yhteys pätkii päivittäin ja internet menee tilaan, missä se vain lataa sivustoa, mutta ei avaa sitä. Välillä on auttanut nettitikun poistaminen tietokoneesta pois ja sen yhdistäminen uudelleen internetiin, mutta läheskään aina se ei toimi. Miltei päivittäin tietokoneen joutuu käynnistämään uudelleen, jotta internet-yhteyden saa muodostettua uudelleen, mutta sekään ei takaa internetin toimivuutta pitkäksi aikaa vaan taas jonkin ajan kuluttua se alkaa pätkiä. Kaikki mahdolliset asetukset on tarkastettu mitä on vain mahdollista tehdä eikä mikään tunnu auttavan siinä, että internet-yhteys kestäisi edes päivän niin ettei se lopeta yhteyttä äkillisesti. On hyvin turhauttavaa työskennellä tietokoneella internet-alustalla, messengerissä tms. kun internet pätkii ja lopettaa yhteyden jatkuvasti. Tilatessani liikkuvan laajakaistan sen sanottiin toimivan asuinalueellani (Pieksämäki) ja sen todellakin pitäisi toimia samalla tavoin kuin matkapuhelinliittymäni (Soneran myös), jonka kuuluvuudessa ei ole ollut minkäänlaista vikaa. Olen testannut laitteen toimivuutta muilla paikkakunnilla, joissa se on toiminut. Siitä ei minulle kuitenkaan hyötyä ole, koska olen liittymän nimenomaan tilannut aivan toiseen osoitteeseen.
On väärin maksaa täysihintainen kuukausimaksu internetliittymästä, joka ei tarjoa sen lupaamia palveluita. Laitesopimukseni on voimassa 7.12.2010 asti, joten olisi todellakin kohtuullista selvittää, mikä liittymässä ei toimi, sillä sopimusaikaa on jäljellä vielä runsaasti.
Sivu 1 / 1
Matkapuhelinpuolemme vikapalvelun on mahdollistaa selvittää Liikkuva Laajakaista -liittymäsi ongelmaa tarkemmin.
Asiasta kannattaakin olla yhteydessä suoraan vikapalvelumme 0206 90101 (pvm/mpm) numeroon. Valitse numeroon soittaessasi numerovalinta 1: "Matkapuhelin-, Liikkuva Laajakaista- ja nettitikkuasiat", jolloin puhelu ohjautuu oikealle vikapalvelun taholle.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Asiasta kannattaakin olla yhteydessä suoraan vikapalvelumme 0206 90101 (pvm/mpm) numeroon. Valitse numeroon soittaessasi numerovalinta 1: "Matkapuhelin-, Liikkuva Laajakaista- ja nettitikkuasiat", jolloin puhelu ohjautuu oikealle vikapalvelun taholle.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Kannattaa myös tutustua kiinteän verkon laajakaistaliittymien saatavuuteen osoitteessa http://www.sonera.fi/laajakaista/
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.