Hei , tilasin 4g reitittimen ja liittymän uuteen osoitteeseeni johonka muutan 15.9.2014 , noh tajusin vasta tilauksen jälkeen että nettisivu oli laittanut osoitteeni nykyiseen missä olen kirjoilla 14.9.2014 asti (multmäentie 6) vaikka sen oisi pitänyt vaihtua sammonkatu 7 B 20, joten saako sen osoitteen mihinkä reititin ja liittymä tulee niin vaihdettua ??
-Nico . K
Sivu 1 / 1
Hei Nicosanttu!
Onko sinulla meiltä ennestään liittymää? Jos on, lisäätkö asiakasnumerosi tuonne käyttäjätietojen profiiliin ja huikkaa tänne kun olet numeron lisännyt. Näin voidaan katsoa jos saadaan tuo osoite vaihdettua. Jos asiakasnumeroa ei ole, kannattaa soittaa Asiakaspalveluumme 0200 17000 niin sitä kautta hoituu sitten viimeistään.
Onko sinulla meiltä ennestään liittymää? Jos on, lisäätkö asiakasnumerosi tuonne käyttäjätietojen profiiliin ja huikkaa tänne kun olet numeron lisännyt. Näin voidaan katsoa jos saadaan tuo osoite vaihdettua. Jos asiakasnumeroa ei ole, kannattaa soittaa Asiakaspalveluumme 0200 17000 niin sitä kautta hoituu sitten viimeistään.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.