Ongelmana on se, että netti lopettaa toimintansa ihan yhtäkkiä, 10min välein. Ja joudun siis katkaisemaan yhteyden ja taas yhdistämään uudelleen. Hetken taas pelittää ja sitten lopettaa... Ensin epäilin virusta tms. ja skannasin koneen ym, myös koneen uudelleen käynnistystä olen yrittänyt, viruksia ei löydy, eikä buutimisestakaan ole ollut apua.
Alkaa ottaa päähän tämä toimimattomuus. MISSÄ VIKA!?!
Onko muilla Porilaisilla tätä vikaa liikuvassa laajakaistassa?
Liikuva laajakaista/nettitikku tökkii
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.