Hei!
Jotain pielessä!
Liitetiedoston SELAA -kohta puuttuu!
On vain PERUUTA -linkki!
Sivu 1 / 1
Testasin juuri webmailia kahdella eri selaimella ja kahden eri sähköpostiosoitteen tunnuksilla kirjautuneena. Molemmissa näkyi Selaa-painike, tosin englanninkielisessä Internet Explorerissa siinä luki Browse. Palvelu vaikuttaa toimivan oikein.
Jos ongelma on kuitenkin edelleen ajankohtainen, tee asiasta vikailmoitus ja kerro siinä mitä sähköpostiosoitetta ongelma koskee ja millä selaimella webmailia käytät.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Jos ongelma on kuitenkin edelleen ajankohtainen, tee asiasta vikailmoitus ja kerro siinä mitä sähköpostiosoitetta ongelma koskee ja millä selaimella webmailia käytät.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Hei!
Kiitos vastauksestasi!
Liitettä ei voi edelleenkään liittää eli vika on sama kuin sunnuntaina!
Vika on aivan sama sekä Firefoxilla että IE:llä
Liitteen liittämiskohdassa on vain nämä:
"Harmaalla pohjalla, joka ei ole painike, on teksti: Liitä tiedostoja
Alla tavallisella tekstillä (ei painike): Tiedostot: Voit muuttaa lähetettävien tiedostojen lukumäärää
PERUUTA -painike"
Lisäksi täällä näkyy vanha webmail-versio.
Onko niin tarkoituskin?
Kiitos!
Kiitos vastauksestasi!
Liitettä ei voi edelleenkään liittää eli vika on sama kuin sunnuntaina!
Vika on aivan sama sekä Firefoxilla että IE:llä
Liitteen liittämiskohdassa on vain nämä:
"Harmaalla pohjalla, joka ei ole painike, on teksti: Liitä tiedostoja
Alla tavallisella tekstillä (ei painike): Tiedostot: Voit muuttaa lähetettävien tiedostojen lukumäärää
PERUUTA -painike"
Lisäksi täällä näkyy vanha webmail-versio.
Onko niin tarkoituskin?
Kiitos!
Vanhempi versio webmailista palautettiin toistaiseksi takaisin käyttöön viime viikolla.
Ainoa kotikonsti mitä kuvailemaasi ongelmaan voisi kokeilla ratkaisuksi on selaimen välimuistin tyhjentäminen. Ellei siitä ole apua, mutta neuvoa ei ole kuin että tee webmailin toiminnasta osoitteellasi vikailmoitus ja sitä kautta asia selviää.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Ainoa kotikonsti mitä kuvailemaasi ongelmaan voisi kokeilla ratkaisuksi on selaimen välimuistin tyhjentäminen. Ellei siitä ole apua, mutta neuvoa ei ole kuin että tee webmailin toiminnasta osoitteellasi vikailmoitus ja sitä kautta asia selviää.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.