Skip to main content

Liittymä ei ole auennut

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei. Tilasin 11.3. Valokuitu/ADSL -liittymän. Tilausvahvistus tuli sähköpostiin ja viestissä sanotaan "Toimitusaika: Viimeistään tilausvahvistusta seuraava arkipäivä tai mikäli tilaukseen sisältyy modeemi sen toimitusta seuraava arkipäivä." Modeemi tuli keskiviikkona, mutta liittymä ei ole vieläkään toiminnassa. Mikähän tämän tilanne on?

5 kommenttia

  • March 18, 2013
Hei 354K

Oletko kokeillut kaikki huoneiston puhelinpistokkeet läpi? Meiltä liittymä on toimitettuna. Aina on tietenkin mahdollista, että kytkentä vaiheessa on tapahtunut jokin virhe. Mikäli olet testannut kaikki pistokkeet läpi ja yhteys ei toimi edelleenkään, ota yhteyttä Vikapalveluumme. Lähetetään asentaja tarkistamaan kytkennät. Eiköhän yhteys saada pelaamaan vielä!

  • April 5, 2013
Hei, eilen sain viestin että liiittymä on kytketty mutta ei tunnu vielä toimivan. Modeemin DSL valo ei ole päällä ollenkaan. Kokeilin kaikki asunnon puhelinpistokkeet. Missähän on vika? Liittymänumero on profiilissa.

  • April 5, 2013
Hei Norpa,

Olihan sinulla käytössä tuo meiltä tullut Zyxelin modeemi? Tosiaan kuten Arttu tuossa aikaisemmin on todennut, on mahdollista myös että jotain on mennyt kytkennässä pieleen. Voisit soittaa vikapalveluun niin saadaan asiaan selvyys ja ongelma pois päiväjärjestyksestä mahdollisimman pian.

  • April 12, 2013
Hei,

Tilasin liittymän tuossa muutama viikko sitten, ja maanantaina saapui käyttäjätunnukset ja salasanat. Toissapäivänä sain Wlan-modeemin, mutta missään minulle ei ole ilmoitettu toimituspäivää. Kytkemällä modeemin koneeseen pääsen vain rekisteröintisivulle, joka ehdottaa uuden liittymän tilaamista tai vanhojen tunnuksien siirtämistä uuteen liittymään. Onko jotain vialla vai lisää kärsivällisyyttä?

edit: en ole saanut asiakasnumeroa, joten pistin profiiliini liittymänumeron ilman kolmen ensimmäisen numeron jälkeen tulevaa viivaa

  • April 12, 2013
Moi ZigiZigiPe,
Liittymänumerolla ei löytynyt uutta liittymää lainkaan. Pystytkö lisäämään profiiliin vaikkapa sen puhelin numeron jonka olet tilaukselle laittanut yhteysnumeroksi, kokeillaan etsiä sillä. Jos ei onnistu, niin yksi vaihtoehto on jatkaa asian tutkimista Facebookin kautta, voit laittaa sinne meille privaviestillä esimerkiksi tarkan osoitteen jonne kaista on tilattu.