Huomasin sunnuntaina 16.08. illalla että nettiyhteys ei toimi, ajattelin että verkossa tehdään jotain päivitystä, mutta ei toimi vieläkään (Tiistai 18.08. 21:45). Olen tehnyt puhelimitse maanantaina vikailmoituksen sekä myös soneran omien sivujen kautta.
Mitään ei ole tapahtunut asialle, kukaan ei ole soittanut. Ainoa mikä tuli oli tekstiviesti että yhteys korjataan 2pv kuluessa, mutta saapa nähdä.
Laitteissa ei ole vikaa (2 eri konetta ja adsl-laitetta testattu), ADSL-valo ei ole palanut lainkaan missään vaiheessa. Mitään muutoksia ei ole muutenkaan tehty. Yhteys toimi vielä sunnuntaina aamupäivällä.
Laitan ilmoitusta miten käy.
Sivu 1 / 1
Jatkuu:
Yhteys ei toimi vieläkään (ke 19.08. klo. 10:30)
Mihin numeroon voin soittaa että saan jonkun oikean henkilön jonka kanssa voi puhua liittymän toimimattomuudesta? Kun soitan asiakaspalveluun, sama setti joka kerta "liittymän vianrajauspalvelu" ja kun se on ohi, puhelu katkeaa automaattisesti, wft?
Tää on hyvä kohta tuolla sivuilla: (http://www.sonera.fi/Asiakastuki/Yhteystiedot)
Laajakaista asiakaspalveu:
Nopeimman ratkaisun useimpiin asioihin löydät itse.
Näin saattaa olla, tuntuu että asia korjaantuisi nopeammin kun lähtisin itse tarkistaan johtoja ja konfiguraatioita palvelukeskuksessa : )
Yhteys ei toimi vieläkään (ke 19.08. klo. 10:30)
Mihin numeroon voin soittaa että saan jonkun oikean henkilön jonka kanssa voi puhua liittymän toimimattomuudesta? Kun soitan asiakaspalveluun, sama setti joka kerta "liittymän vianrajauspalvelu" ja kun se on ohi, puhelu katkeaa automaattisesti, wft?
Tää on hyvä kohta tuolla sivuilla: (http://www.sonera.fi/Asiakastuki/Yhteystiedot)
Laajakaista asiakaspalveu:
Nopeimman ratkaisun useimpiin asioihin löydät itse.
Näin saattaa olla, tuntuu että asia korjaantuisi nopeammin kun lähtisin itse tarkistaan johtoja ja konfiguraatioita palvelukeskuksessa : )
Yhteys korjattu.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.