Skip to main content

Liittymä ei toimi

  • December 11, 2014
  • 9 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Minulla oli laskun maksu myöhässä ja nyt liittymä on ilmeisimmin suljettu (ei toiminut 28.12) jälkeen. Olen töissä 9-17 joten soittoajat ovat todella epäkäytännölliset, en myöskään pääse läpi asiakaspalveluun enkä saa varattua soittoaikaa. Nyt olisi kyllä jo aika tarpeellista saada liittymä toimimaan, mutta koska teille ei saa laitettua sähköpostitse kyselyjä (joka olisi kätevä kun ei tosiaan itsellä ole nettiä nyt käytössä), niin toivottavasti nyt saisi tätä kautta asiaan selvyyttä.

9 kommenttia

  • January 14, 2013
Hei spilld_milk ,

onpas harmillinen tilanne! Yritä vielä soittaa Asiakaspalveluumme. Mikäli liittymä on suljettu maksamattoman laskun vuoksi, se avataan automaattisesti kun kaikki laskut on maksettu. Joku lasku saattaa nyt olla vielä auki, eikä liittymä sen vuoksi toimi. Omiltasivuilta voit tarkistaa myös laskusi http://bit.ly/3A5lj.

  • January 22, 2013
Oli tuolla jäänyt elokuun lasku maksamatta (ei ole mitään muistutusta tai perintää kyllä tullut että aika outoa, mutta maksan nyt sen kuitenkin), siitä varmaan johtuu. Kiitoksia!

  • January 23, 2013
Hei spilld_milk ,

lähetämme maksukehotukset aina kirjeenä, vaikka laskut muuten menevät sähköpostiin. Jo et ole saanut maksukehotuksia lainkaan, niin seuraavan kerran kun olet yhteydessä Asiakaspalveluumme, kannattaa tarkistaa että osoitetiedot on ajantasalla. Ja jos lasku siirtyy perintään, tulee laskut Sergeliltä.

Kiva kuulla kuitenkin että nyt asia ok :)

  • February 13, 2013
Hei!
Nyt olisi kaikki laskut maksettu helmikuuhun asti. Maksoin tuon elokuun laskun 24.1. eri tililtä ja se näyttää tuolla omissa laskuissa edelleen että se olisi avoinna, mistäköhän se johtuu?
Myöskin, avautuuko tuo liittymä automaattisesti parin päivän sisään vai täytyykö sen eteen tehdä vielä jotakin?
Kiitos!!

  • February 14, 2013
Hei spilld_milk,

laitatko vaikka asiakasnumerosi (löytyy laskulta) tai liittymänumerosi (333 tai 346 -alkuinen), niin voin vielä tarkistaa että kaikki on ok. Laskuarkistossa omillasivuille ei aina tieto ole heti ajantasalla.

  • February 14, 2013
Asiakasnumeroni on XXXXXXXXX

  • February 14, 2013
Kiitos spilld_milk,

poistin tuon asiakasnumerosi viestistäsi. Voit lisätä sen profiiliisi, jolloin se ei näy muille.

Nyt on käynyt sillä tavalla, että yhdestä vanhemmasta laskusta on jäänyt osa maksamatta, ja se estää
liittymän avautumisen vaikka pieni lasku onkin. Lasku on siirtynyt Sergelin perittäväksi tammikuussa. Tietoa laskusta saat soittamalla Sergeliin numeroon 0200 13113 (ma -pe klo 8 - 18).

  • February 19, 2013
Nyt toimii netti, kiitoksia! Mutta edelleen näyttää tuolla laskutiedoissa että viime elokuun lasku (11235267360) olisi avoinna vaikka se on ensimmäinen minkä maksoin pois! Mistähän se johtuu?

  • February 19, 2013
Hei spilld_milk,

kiva kuulla että palvelut on taas käynnistetty :) Omillesivuille tiedot päivittyvät toisinaan viiveellä, mutta jos liittymä on avattu, laskut ovat kunnossa.