Hei!
Ystäväni asuu Helsingissä Toukola/Arabianranta katvealueella ja huomasi, että Soneralle ei voi tehdä reklamaatiota liittymän toimimattomuudesta kuin puhelimitse. Miten tämä on mahdollista? Eikö tosiaankaan ole mahdollista lähettää sähköpostitse reklamaatioviestiä?
Olen itse käynyt nyt useamman kerran hänen osoitteessaan ja huomannut saman, työpuhelimeni (Soneran) ei löydä kenttää hänen luonaan, eikä kyllä dna:kaan, sen sijaan Saunalahti löytää. Eli kyse on katvealueesta. Asuinalue on verrattain uusi, eli ilmeisesit tukiasemia ei ole lähellä. Arabianranta on kyseessä ja Lontoonkatu. Asunto valmistunut lokakuussa 2012. Onko mitään toivoakaan saada alueelle toimivaa Soneran kenttää vai pitääkö vaihtaa Saunalahden liittymään, joka tuntuu olevan ainoa, jolla on kuuluvuus taloyhtiössä?
Mikä neuvoksi?
Miten tehdä reklamaatio kun ei voi soittaa eikä jättää soittopyyntöäkään, kun vastaus tulee olemaan "valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä".
Kyselee ystävänsä puolesta työpaikkaliittymän omistava Karuski
Liittymä katveessa, miten tehdä vikailmoitus?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.