Skip to main content
Moi,

En löytänyt omilta sivuilta sähköistä asioimislomaketta koskien liittymän väliaikaista sulkemista.

Onhan tämä edelleen mahdollista esim 2,5 kuukaudeksi?

Mitä tapahtuu sinä aikana mahdollisesti saapuneille sähköposteille? Ovatko ne luettavissa liittymän taas avauduttua?

Onko Soneralta tulossa prepaid mokkulaa?

Kiitos ja hyvää kesää!
Jos liittymässäsi ei ole voimassa määräaikaista sopimusta, voi liittymän laittaa tauolla enintään kolmeksi kuukaudeksi kalenterivuoden aikana. Tauon aikana itse yhteys ei toimi, mutta sen palvelut ovat koko ajan käytössä, mukaan lukien sähköposti. Tauon aikana liittymän kuukausimaksu on 14,99€.

Liittymätauon voit tilata joko Omien sivujen lomakkeella tai soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000 (valikosta 2 ja 1).

Verkkokaupassamme on jo myynnissä prepaid-mokkuloita. Tarkemmin liittymään voit tutustua täällä.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitos vastauksestasi Panu.

Tosin en edelleenkään löytänyt mahdollisuutta omien sivujen kautta tilata nimenomaan väliaikaista keskeytystä.
Täytynee tehdä eväät ja soittaa puhelinpalveluun.

Prepaid-mokkulan linkki valittelee jotain teknisestä virheestä, mutta kai sekin jostain sitten löytyy.
Pääset prepaid liikkuva laajasta -sivulle myös http://www.sonera.fi -sivun Verkkokauppa, Nettitikku ja Tilaa Prepaid liikuva laajakaista -valikoiden kautta. Nyt sivua testatessa, sivu ja edellisessä viestissämme ollut linkki avautuivat normaalisti.

Jos Omien Sivujen lomakkeelta ei löydy täsmälleen pyytämääsi muutosta vastaavaa kohtaa, voit valita vaihtoehdot jotka sopivat lähiten pyytämääsi toimenpiteeseen ja kirjoittaa lomakkeen lisätiedot -kenttään vapaamuotoisen viestin pyytämästäsi muutoksesta.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa