Ongelma:
Ostin Soneralta liittymän, ja kauppias vakuutti minulle, että aiemman liittymän voi irtisanoa saman tien, yhden päivän varoitusajalla, joten liittymät vaihtuvat sujuvasti vanhalta operaattorilta Soneralle ilman taukoja, ilman päällekkäisyyksiä. Tämä ei kuitenkaan pitänyt paikkaansa, vaan toisella operaattorilla irtisanomisaika on 2 viikkoa. No, soitin Sonera-myyjälle. Hän järjesti asian niin, että siirsi Sonera-liittymäni aloitusajaksi 20.10., jolloin päättyy nyt irtisanomani aiempi liittymäsopimus. Kuitenkin sain tänään jo viestin, että liittymä on kytketty nyt 8.10., ja kotoa sain tiedon, että liittymä todella on kytketty eli puhelimessa näkyi jo Soneran nettiyhteys. En halua maksaa kahta liittymämaksua päällekäin, ja olen jo jonottanut ja soittanut vanhalle operaattorille useamman kerran tilanteen selvittämiseksi. Nyt Sonera meni päälle - ette kai sentään lähetä laskua ajasta, jolle yhteyttä ei pitänyt olla??
Sivu 1 / 1
Hei antananariv0! Lisäätkö Soneran numerosi käyttäjätunnuksen profiiliin asiakasnumerosi tilalle (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin katsotaan tilannetta tarkemmin. Lisää numero ilman välilyöntejä, kiitos
Kiitos nopeasta reagoinnista. Sain soittaa työpaikan puhelimesta Soneran myyntipalveluun (omassa puhelimessani on soitonesto palvelunumeroihin). Tilanne selvisi puhelimitse.
En ole saanut vielä asiakasnumeroa, tai sitten en vain näe sitä missään saamassani viestissä.
En ole saanut vielä asiakasnumeroa, tai sitten en vain näe sitä missään saamassani viestissä.
Hyvä, että sait asian jo hoidettua. Soneran numerolla tarkoitin puhelinnumeroa, asiakasnumero löytyy sitten aikanaan ainakin laskulta ja Omilta Sivuilta, kunhan liittymä on auennut
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.