Skip to main content
terve liittymäni on suljettu maksamattomien laskujen takia ja ne on maksettu ja näkyvät omilla sivuilla mutta puhelin on vielä suljettu. voisiko liittymän jo avata pikkuhiljaan koska odotan tärkeitä työpuheluita mikä on aika oleennaista et saan jatkossakin maksettua laskut. kiitos !
Hei Markoma!

Vielä näkyy avoinna alunperin 07.02.14 erääntynyt, perintään mennyt lasku.
Heti, kun se näkyy maksettuna, avautuu liittymä.
Se on maksettu samaan aikaan kun muut ja maksoin sen vielä eilen varmuuden vuoksi teille suoraan eli palautetaanko se raha minulle takaisin ?
Hei Markoma!

28.4 maksettu summa näkyy meillä ja avasin liittymäsi. Jos voisit käynistää puhelimen uudestaan, niin se hakee verkkoasetukset:) Tosiaan tuosta aiemmin maksetusta summasta ei näy meillä tietoa. Pystytkö tarkistamaan sen viitetiedot millä olet maksanut sekä pankkitiedot ja ilmoittamaan sen meille joko asiakaspalvelun tai esimerkiksi facebookin yksityisviestin kautta, niin voisimme tutkia mihin se on mennyt.
Kiitos avaamisesta ! Aiemmin maksettu lasku on maksettu Sergelille 92.74€ ja sen viite oli 692393840.
Markoma: Okei, eli siinä tapauksessa suoritus ei suoraa meille kirjaudukaan vaan menee Sergelille. Mikäli epäilet että olet maksanut Sergeliin liikaa, voit tiedustella asiaa heidän asiakaspalvelustaan. Sergelin tavoittaa joko emailitse asiakaspalvelu@sergel.com tai numerosta 0200 13113 (ma-pe klo 8-18).

Vastaa