Hei,
tuoreimman laajakaistalaskuni eräpäivä oli maanantaina 15.9. ja maksoin laskun samana päivänä. Olin poissa kotoa tiistaiaamusta keskiviikkoiltaan, ja tuona aikana liittymäni oli laitettu suljetuksi maksamattomien laskujen vuoksi. Kaikki laskuarkistosta löytyvät laskut ovat kuitenkin olleet maksettu-tilassa jo ainakin tuosta keskiviikkoillasta lähtien.
Syyskuun alussa minulle tuli maksukehotus aiemmin epähuomiossa maksamatta jääneestä elokuun laskusta, mutta maksoin laskun kuitenkin välittömästi kirjeen saadessani. Voisitteko nyt tutkia miksei liittymä aukene uudelleen, vaikka kaikki laskuarkistosta löytyvät laskut ovat olleet maksettu-tilassa jo vähintään 1½ vuorokauden ajan?
Oletan ettei liittymän uudelleenavaamisesta koidu minulle minkäänlaisia lisäkuluja, koska tämä viimeisin lasku ei ole edes ollut myöhässä, vaan maksettu eräpäivän puitteissa.
Liittymä suljettu aiheettomasti?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.