Jooh, eli huomasin tänään että nettitikku ei mennyt millään nettiin, joten sitten vaelsin Soneran sivuille
ja huomasin että sekä langattoman ja kiinteän verkolle on tullut "Liittymäsi on suljettu maksamattomien laskujen vuoksi."
Okei, ymmärrän kyllä koska ei ole viimeaikoina ollut varaa maksaa paljon mitään laskuja.
Miten tästä edetään?
Tuskin saan lisää maksuaikaa eräpäivälle mikä oli eilen, mutta jos hoidan laskut pois sovitusti sinä ja sinä päivinä niin onnistuuko liittymän elvytys uudelleen, ja mitä sen uudelleen avaaminen mahdollisesti tulisi maksamaan.. ?
Sivu 1 / 1
Hei Devis !
Kun liittymä sulkeutuu erääntyneen laskun vuoksi, voidaan liittymä avata sen jälkeen kun kaikki erääntyneet on suoritettu. Liittymän normaali avausmaksu on 15€ (avausaika 1-3vrk) , pika-avauksella (avaus kuluvana päivänä) 30€/itsepalveluna 15€. Pika-avausta ei voi tehdä, jos laskuja on perinnässä.
Maksuaika voidaan laskuille sopia, mutta avaus voidaan tehdä kuitenkin vasta kun laskut on ok.
Kun liittymä sulkeutuu erääntyneen laskun vuoksi, voidaan liittymä avata sen jälkeen kun kaikki erääntyneet on suoritettu. Liittymän normaali avausmaksu on 15€ (avausaika 1-3vrk) , pika-avauksella (avaus kuluvana päivänä) 30€/itsepalveluna 15€. Pika-avausta ei voi tehdä, jos laskuja on perinnässä.
Maksuaika voidaan laskuille sopia, mutta avaus voidaan tehdä kuitenkin vasta kun laskut on ok.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.