Skip to main content

Liittymä vaihtui, laskutus jatkuu...

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Minkä takia sain soneralta laskun ajalta 1.2.2009-28.2.2009 vaikka vaihdoin laajakaistani elisaan tammikuussa ja olen käyttänyt uutta liittymääni 15.1.2009 alkaen. Minulla ei ole määräaikaisia sopimuksia, eikä muita sitoumuksia soneraan nähden.

-Antti Salonen-

1 kommentti

  • 0 kommenttia
  • 1. huhtikuuta 2009
Olitko irtisanonut Sonera Laajakaista -liittymäsi aiemmin asiakaspalvelumme kautta vai oliko uuden operaattorin kanssa sovittu, että he hoitavat liittymän vaihdon vaihtotilauksena? Kummassakin tapauksessa, suosittelen yhteyden ottamista asiakaspalveluumme 0200 17000 (pvm/mpm) irtisanomisasian tarkistamiseksi.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa