Minkä takia sain soneralta laskun ajalta 1.2.2009-28.2.2009 vaikka vaihdoin laajakaistani elisaan tammikuussa ja olen käyttänyt uutta liittymääni 15.1.2009 alkaen. Minulla ei ole määräaikaisia sopimuksia, eikä muita sitoumuksia soneraan nähden.
-Antti Salonen-
Sivu 1 / 1
Olitko irtisanonut Sonera Laajakaista -liittymäsi aiemmin asiakaspalvelumme kautta vai oliko uuden operaattorin kanssa sovittu, että he hoitavat liittymän vaihdon vaihtotilauksena? Kummassakin tapauksessa, suosittelen yhteyden ottamista asiakaspalveluumme 0200 17000 (pvm/mpm) irtisanomisasian tarkistamiseksi.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.