Skip to main content
Moi,

laitan tämän nyt tänne kun en muutakaan luukkua löytänyt missä asiasta voisin keskustella eli

sain "liittymäsi on avattu" viestin 23.3..
Liittymääni ei oltu kuitenkaan kytketty tuolloin.
Monen selvittelyn jälkeen sain relacomin asentajan kytkemään liittymäni ja oikea
päivämäärä liittymäni avaukselle on 2.4. .
Toivoisin että ensimmäinen laskutuskausi alkaa myös tuosta päivämäärästä jolloin liittymä oli oikeasti käytössä.

Tilasin liittymäni Soneran kampanja rekasta.
Tuolla mainostettiin silloin että uuden liittymän tilaajat saavat lisäksi risteilyn.
Tuosta risteilystä ei ole kuulunut sittemmin mitään, olenko ymmärtänyt mainontanne väärin ?

En löytänyt liittymän hallinnasta kohtaa jossa voisin vaihtaa sähköpostiosoitteeni (siis kontaktiosoitteeni, siinä on nyt työmaili osoitteeni haluaisin vaihtaa tilalle gmailin osoitteen).
Missä tuon voi vaihtaa ?
Hei net2012,
olisiko sinulla liittymänumeroa tiedossasi, jonka voisit laittaa profiiliisi ilman väliviivaa? Näin ollen pääsisin tarkistamaan liittymäsi tiedot. Toki jos haluat niin Asiakaspalvelumme voi soittaa sinulle ja tarkistaa näppärästi asiasi kuntoon kerralla, muun muassa sähköpostiosoitteen muutos kävisi sitä kautta helposti.

Nämä risteilylahjakortit postitetaan noin kuukauden kuluttua tilauksesta.
Moi,
ja kiitos nopeasta vastauksesta !
Olin jo hieman epätoivoinen, mukava että löytyi lopulta inhimillinen palveluliittymä.
Korjasin liittymänumeron profiiliini, voi toki soittaakin.
Hei vielä net2012,
Teimme hyvityksen tulevaan laskuun, jottei sinulta veloiteta kuukausimaksua ajalta, jolloin et ole voinut käyttää yhteyttäsi.
Tarvittaessa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, voit joko soittaa tai varata soittoajan, jolloin me soitamme sinulle päin.

Ristelilylahjakortit tosiaan lähetetään noin kuukauden kuluttua tilauksesta, kuten Lauren jo mainitsikin.
Kiitos !

Vastaa