Skip to main content

Liittymälläsi ei valitettavasti ole pääsyä Liittymän hallint

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Avasin uuden liittymän ja ostin SamsunginTab:in. Yritin tarkistaa liittymän ominaisuuksia mutta sain otsikossa olevan virheilmoituksen. Johtuuko tuoreesta tapauksesta vaiko jostain muusta?

1 kommentti

  • February 14, 2011
niihkali65: uusi liittymäsi ei ole vielä auennut käyttöön, joten kyseistä liittymää ei voi vielä hallinnoida Omien Sivujen kautta. Voit tarkistaa liittymään kytketyt palvelut sähköpostiin saamastasi tilausvahvistuksesta.