Vaihdoin 2005 ottamani 1mbit/s laajakaistaliittymän 8mbit/s liittymäksi ja samalla uuden tietokoneen.Sain kännykkääni Soneralta viestin että uusi nopeampi yhteys on kytketty käyttöön.Onko tehtävä jotain asennuksia tai muutoksia internet-asetuksissa.Toimiiko vanha käyttäjätunnus ja salasana,ainakin vanha sähköposti-osoite ja tunnukset toimivat ja nettinkin tuntuu uudella koneella ja liittymällä pääsevän.
t.tietokone/nettitumpelo.
Liittymän asennus uudelle tietsikalle.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.