Hei!
Meillä oli 2 laskua rästissä minkä vuoksi liittymä suljettiin. Nyt rästit on maksettu ja avoimesta laskusta tehty maksusopimus. Laskut olivat päivittyneet maksetuiksi 18.6. Nyt on jo 3 päivää kulunut laskujen päivittymisestä. Koska liittymäni aukeaa?
Liittymän aukeaminen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.