Skip to main content

liittymän avaus ei onnistu suoraan yrityliittymäasatä

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Hei:9

Olisin aktivoinut uuden SIM ja valinnut siihen numeron mutta se ei onnistunut.
Virhe viestikuva [attachment=0:qi4uutyp]liityma.JPG[/attachment:qi4uutyp]liitetiedostossa
avusta kiitollinen

eVa.)

1 kommentti

  • June 4, 2014
Hei 0405380276!

Tässä asiassa neuvoisin sinua olemaan yhteydessä yritysasiakaspalveluun, josssa tämä tilanne voidaan tarkistaa tarkemmin. Maksuton myyntipalvelu palvelee numerossa 0800 134134
(ma–pe 8–16.30).

Yritysasiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä: http://www.sonera.fi/yrityksille/asiaka ... d=some8846

Sonera palvelee yritysasiakkaita myös facebookissa: https://www.facebook.com/?ref=logo#!/So ... d=some8846