Skip to main content

Liittymän avautuminen 18.4.2013

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Laajakaistan oli määrä avautua tänään klo 08.00-20.00, ja tästä minulle piti tulla vahvistusviesti. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut eikä kuulunut koko päivänä.

Kello 10 jälkeen illalla sain viestin puhelimeeni, jossa kerrottiin laajakaistayhteyteni olevan kytketty.
Minua neuvottiin viestissä asentamaan liittymä, jonka tein modeemin mukana tulleen ohjevihkon mukaan.
Modeemin DSL ja Internet valot eivät kuitenkaan edelleenkään pala. Olen koittanut käynnistää modeemia uudelleen, muttei internet toimi.

Aiemmin täällä foorumeilla minulle sanottiin, että liittymän tulee kytkemään asentaja, muttei soneran tekstiviesteissä mainittu mitään tästä.
Tahtoisin yhteyteni toimivan viikonlopuksi, joten mikä neuvoksi ?

4 kommenttia

  • April 19, 2013
Hei Sutinen-

Onko sinulla tiedossa asiakasnumero, liittymänumero tai tilausnumero? Lisäisitkö jonkun noista asiakastietoihisi niin voimme tarkistaa tilanteen. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Jos lisäät liittymänumeron joka on muodossa 346-123456 tai 333-123456, niin lisää se ilman "-" merkkiä. Liittymänumero siis muodossa 346123456 tai 333123456.

Tarvittaessa voit olla yhteydessä myös suoraan vikapalveluumme niin voimme selvittää tilannetta. Varmistathan myös että modeemi on tällä hetkellä päällä ja kytkettynä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • April 19, 2013
Laitoin liittymänumeron profiilini kohtaan asiakasnumero.

  • April 19, 2013
Hei Sutinen-,

Asentaja on kuitannut yhteyden asennetuksi.

Olihan modeemisi nyt päällä? Onko asunnossasi useampia puhelinpistokkeita? Jos on niin oletko kokeillyt yhteyttä muistakin pistokkeista? Jos käytössäsi on yli 2 metriä pitkä puhelinjohto niin testaathan lyhyemmällä kaapelilla vielä.

Modeemin voisi myös kokeilla resetoida painamalla reset painiketta pohjassa noin 15 sekuntia.

Jos yhteys ei edelleenkään ala toimimaan niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • April 19, 2013
soitin vikapalveluun ja siellä sanottiin, että asennus laitetaan uudelleen päälle ja maanantaina tulee asentaja paikalle.