Enpä ole muuta kuin välillä ihmetelly että jotenkin tahmaisen tuntuinen ... ja katsellut noita yhteyksiä mitä
koneelta on auki.(toisessa aloituksessa)
Tein eilen nopeustestin teidän mittarilla. Ekaa kertaa liittymän aikana. Aika masentava tulos.
Lähetys oli 0,2 Mbit /s ja tuleva oli 0,07 Mbit/s.
Luin tuolta toisaalta että pystytte hidastamaan nettiliikennettä halutessanne. Toimiiko tämä näillä mokkuloilla myös siten että voitte ihan mokkulakohtaisesti määritellä nopeutta? En nyt tosin tarvitse mitään supernopeaa laajakaistaa. Mutta olen kyllä välillä ihmetellyt kun DNA:n 384 Kbit/s liittymällä videoiden katselu tuntui välillä toimivan paremmin. Mun liittymä pitäisi kai olla jotain 1mbit/s. Muistutuslasku tuli juuri. Tuli mieleen että pitääkö tästä lystistä maksaa täysi hinta? Onko teillä jotain hyvityssysteemiä. Yksi tuttava on maksanut DNA:n 2 Mbit/s linjasta täyden hinnan kohta pari vuotta vaikka hänenkin nopeus on tuota samaa luokkaa kuin munkin. Vaikka DNA:lle on ilmoitettu asiasta ei ole mitään korvauksia luvattu. Muist. hän maksaa 29,90 kuussa tuosta hidastelusta.
Harva kai uskookaan että tämä tekniikka toimisi niinkuin pitäisi!! Tikku on Huawei E1552 ja laskussa
lukee DATA TEHO PLUS.
Liittymän hitaus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.