Hei, mulla on 2 vuoden sopimus (n. vuosi jäljellä) teille, viimeaikoina alkanut yhteys pätkiä pelikäytössä ( niin paljon packet lossia, että pelaaminen mahdotonta). Pelaan lähinnä world of tanks peliä euroopan serveillä. Olen tehnyt asiasta ilmoituksen, ettekä havainneet vikaa. Onko mahdollista purkaa sopimus, koska liittymä ei toimi halutulla tavalla ? En halua maksaa vuotta liittymästä joka ei toimi halutulla tavalla.
Sivu 1 / 1
Hei mikkoa82
Onko kyse yksittäisestä pelistä vai pätkiikö yhteytesi myös muussakin käytössä? Packet loss voi johtua myös palvelimen puolelta. Sinun liittymääsi aiemmin jo vilkaisinkin ja virheenkorjaus on otettu pois päältä. Mitään häiriötä tai pätkimistä ei ainakaan verkon ja modeemin välillä ole tällä hetkellä nähtävissä.
Onko kyse yksittäisestä pelistä vai pätkiikö yhteytesi myös muussakin käytössä? Packet loss voi johtua myös palvelimen puolelta. Sinun liittymääsi aiemmin jo vilkaisinkin ja virheenkorjaus on otettu pois päältä. Mitään häiriötä tai pätkimistä ei ainakaan verkon ja modeemin välillä ole tällä hetkellä nähtävissä.
Moi, ei vaikuttais pätkivän muissa peleissä. Normaali netinkäytössä ei kyllä havaitse pätkimisiä. Ei tuo virheenkorjauksen poisto auttanut, kokeilin juuri ja samallaista packet lossia näytti olevan. Tuo peli on kyllä ennen toiminut normaalisti (n. pari kk sitten, alkoi ongelmat). Pelataan muutaman kaverin kanssa, eikä heillä ole vastaavia ongelmia, ovat eri operaattorin asiakkaita. Joten en usko että vika olisi palvelimessa. Jostain luin, että voisi vaikuttaa boxin ohjelmisto versio. Onko mahdollista päivittää ?
Antti- kirjoitti: Hei mikkoa82
Onko kyse yksittäisestä pelistä vai pätkiikö yhteytesi myös muussakin käytössä? Packet loss voi johtua myös palvelimen puolelta. Sinun liittymääsi aiemmin jo vilkaisinkin ja virheenkorjaus on otettu pois päältä. Mitään häiriötä tai pätkimistä ei ainakaan verkon ja modeemin välillä ole tällä hetkellä nähtävissä.
Hei mikkoa82
Laitteesi on nyt päivitetty tuoreimpaan versioon. Voisimme halutessasi kokeilla 4-portin siltauksen modeemista suoraan verkkoon jos se auttaisi ongelmaan.
Laitteesi on nyt päivitetty tuoreimpaan versioon. Voisimme halutessasi kokeilla 4-portin siltauksen modeemista suoraan verkkoon jos se auttaisi ongelmaan.
Antti- kirjoitti: Hei mikkoa82
Laitteesi on nyt päivitetty tuoreimpaan versioon. Voisimme halutessasi kokeilla 4-portin siltauksen modeemista suoraan verkkoon jos se auttaisi ongelmaan.
Kokeillaan vaan, päivitys ei näyttänyt vaikuttavan asiaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.