Skip to main content
Hei,

Minulla on määräaikainen ads-liittymäsopimus + viihdepaketti, joka umpeutuu huhtikuussa. Nyt Jouduin työttömäksi. Minusta riippumattoman syyn takia olen maksuvaikeuksissa.

Haluan irtisanoa adsl-liittymän ja sonera viihdepaketin vetoamalla sosiaaliseen suoritusesteeseen.

Taloudellisen tilanteeni takia muutan halvempaan vuokra-asuntoon jo 01.02, jossa on taloyhtiö tehnyt sopimuksen eri operaattorin kanssa, ja internetyhteys sisältyy vuokraan.

Olen siirron tilannut uuten osoitteeseeni, kunnes kuulin että tällä perusteella mikä minulla on kuluttajaviraston mukaan oikeus purkaa määräaikainen liittämäsopimus. Määräaikainen liittymäsopimus umpeutuisi huhtikuun alussa.

Eli haluan peruuttaa siirron nykyisestä osoitteestani tulevaan osoitteeseen ja irtisanoa adsl-liittymän ja viihdepaketin. Mikä on teidän kantanne että onnistuuko määräaikaisen liittymän irtisanominen näillä perusteilla mitä minulla on?
Moi!
Mikä on sähköposti osoite mihin voi jättää reklamaation kirjallisena.
Olen perunut useamman kerran toista laajakaistaliittymää joka on nyt kahden vuoden jälkeen ja
6 soittokerran jälkeen lopetettu. Sitä ei voi kuulemma hyvittää kun on perumisten jälkeen maksettu.
Miksi on yleensäkään lähetetty lasku jonka vaimo tunnollisena on maksanut et muuten menee perintään.
Kuluttajasuoja pyysi lähettämään sähköpostin Soneraan mut en löydä sellaista osoitetta mihin kuuluu lähettää.
Hei immu270658

Sähköpostitse ei tuota reklamaatioa onnistu suoraan lähettää mutta voisitko olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme niin saadaan asia sitä kautta liikkeelle? Voit myös lähettää reklamaation kirjallisena osoitteeseen:

TeliaSonera Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400, 65101 VAASA

Fax: (0) 02040 27571
Hei Atte1980 ja Immu270658!


Attelle: Eli määräaikaisen sopimuksen purkamista varten täytyy olla perusteltu syy. Esimerkiksi muuttaessa määräaikaisen sopimuksen voidaan purkaa siinä tapauksessa, jos uuteen osoitteeseen ei ole mahdollista samalla/tai paremmalla sopimuksella siirtää laajakaistaa. Oletko yhteydessä asiakaspalveluumme, tai teetkö muuttoilmoituksen tätä kautta, niin olemme sinuun yhteydessä: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#itsepalvelu?someid=some3827

Vastaa